Продавець AksiMob розвиває свій бізнес на Prom.ua 3 роки.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
146 відгуків
promo_banner
Київ, Україна
+380 (68) 435-22-82
Інтернет-магазин гаджетів та аксесуарів "AksiMob"
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.

Умови повернення для товарів належної якості

Терміни повернення й обміну: Повернення й обмін товарів можливий упродовж 14 днів після отримання товару покупцем. Весь список товарів належної якості на нашому сайті підлягає поверненню й обміну (за винятком певних груп товарів, які не підлягають поверненню Закону України «Про захист прав споживачів» ТОВАРИ НАДОБУВАЛЬНОГО ЯКОСТІ ЦЕ: До товарів належної якості належать усі товари, які не були у використанні, а також збережені їх первісний товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальне паковання, ярлики, пломби, а також документи, видані разом із товаром. Хочете повернути товар? Що робити? Для того, щоб поєднати повернення товару, Вам потрібно: Написати на нашу електронну пошту, описати причину, через яку Ви хочете повернути товар і прикріпити фото або відео товару, а також залишити контактні дані, за якими ми можемо зв'язатися з Вами для уточнення деталей повернення Або зателефонуйте нам по телефону, зазначеному в розділі "контакти". Повернення товару відбувається за даними, зазначеними в товарно-транспортній накладній у разі отримання посилки, або погоджується з менеджером. Хто оплачує вартість доставки під час повернення товару? У цьому разі під час повернення товару належної якості ми не покриваємо витрати, пов'язані зі вартістю послуг із доставляння товару, а саме: забір посилки кур'єром або перевезення транспортною компанією в інше місто, згідно з товарно-транспортною накладною. У разі відмови від товару належної якості, вартість послуг із доставляння оплачується покупцем. Коли повертатимуться засоби? Після отримання та огляду товару нашими працівниками, упродовж 3 робочих днів засобу будуть повернені реквізитами, з яких здійснювалася оплата. Отримання відправлених Вами посилок на повернення нашими працівниками відбувається щодня з понеділка по п'ятницю.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner