Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
ТОВАРИ НАЛЕЖНОЇ ЯКОСТІ ЦЕ: До товарів належної якості належать усі товари, які не були у використанні, а також збережені їх первісний товарний вигляд, споживчі властивості, оригінальне пакування, ярлики, пломби, а також документи, видані разом із товаром. ХОЧЕТЕ ПОВЕРНУТИ ТОВАР? ЩО РОБИТИ? Для того, щоб поєднати повернення товару, Вам потрібно: Написати нам, або зателефонувати обравши зручний для вас метод у розділі "контакти", описати причину, через яку Ви хочете повернути товар і прикріпити фото або відео товару, а також залишити контактні дані, за якими ми можемо зв'язатися з Вами для уточнення деталей повернення Повернення товару відбувається за даними, зазначеними в товарно-транспортній накладній у разі отримання посилки, або погоджується з менеджером. ХТО ОПЛАЧУЄ ВАРТІСТЬ ДОСТАВКИ ПІД ЧАС ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ? У цьому разі під час повернення товару належної якості ми не покриваємо витрати, пов'язані зі вартістю послуг із доставляння товару, а саме: забір посилки кур'єром або перевезення транспортною компанією в інше місто, згідно з товарно-транспортною накладною. У разі відмови від товару належної якості, вартість послуг із доставляння оплачується покупцем. КОЛИ ПОВЕРНУТЬ КОШТИ? Після отримання та огляду товару нашими працівниками, упродовж 3 робочих днів засобу будуть повернені реквізитами, з яких здійснювалася оплата. Отримання відправлених Вами посилок на повернення нашими працівниками відбувається щодня з понеділка по п'ятницю. ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПЕРЕСИЛАННЯ ОБМІННОГО ТОВАРУ? В даному випадку при обміні товару ми не відшкодовуємо витрати, пов'язані з вартістю послуг з доставки товару, а саме: виїзд кур'єра або вартість пересилання транспортною компанією до іншого міста, згідно з декларацією (ТТН). У разі відмови товару вартість послуги з доставки оплачується покупцем. ЩО РОБИТИ, ЯКЩО ПРИ ОТРИМАННІ ТОВАРУ ВИ ВИЯВИЛИ ПОШКОДЖЕННЯ АБО БРАК? Якщо при отриманні товару виявлено бій/брак товару, Вам необхідно скласти Акт про бій товару при представнику транспортної служби та повідомити нам номер цього Акту та кількість пошкодженого товару. Повернення чи обмін бракованого товару здійснюється на зазначені дані у ТТН при отриманні посилки. ХТО ПЛАТИТЬ ЗА ПОВЕРНЕННЯ / ОБМІН БРАКОВАНОГО ТОВАРУ? У разі виявлення браку товару вартість доставки в обидві сторони сплачуємо Ми.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.